Назад

Само 2 секунди за перфектната home страница!

Готови! Старт! Имате само няколко секунди да привлечете вниманието на потребителите към онлайн магазина си. Така че събудете се, не давайте отегчителна и ненужна информация, а бъдете полезни, а защо не и забавни?
Обикновено човек задържа вниманието си осем секунди. Доказано е обаче, че времето, за което средния потребител ще обърне внимание на страницата ви е дори по-кратко от горепосоченото. Това означава, че имате много малко време, за да привлечете и задържите клиентите си.
Честа грешка, която допускат повечето фирми е на началната си страница да обозначат кои са те и с какво се занимават. Това не е много интересно нали? Освен това обикновено, когато хората са попаднали във вашия сайт или онлайн магазин имат някаква идея с какво се занимавате. Потребителите влизат в дадена уеб страница с определено намерение – да си закупят нещо или да намерят конкретно решение. Затова вашата главна цел е да ги поведете към следващата стъпка за взимане на решение, да ги заведете към нещо значимо и интересно за тях навътре в уеб сайта.

Най-често посетителите ви попадат на вашата страница чрез:

  • Търсене – Потребителите търсят нещо конкретно, по определени критерии и ключови думи
  • Социалните мрежи (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, G+, Linked In и др.) – посетителите са кликнали на линк, придружен с текст или картинка споделена от техните приятели и познати.
  • Дисплей реклама – текст и външен вид, чисто рекламно послание, приканват посетителите да кликнат на нея.
  • Email – подобно на дисплей рекламата, отново потребителя се приканва да кликне и да посети онлайн магазина или уеб сайта ви.

Ето че във всяка ситуация хората имат много добра представа къде отиват и за какво, когато влизат на вашия сайт. Има един единствен сценарий, в който да обясните точно с какво се занимавате ще е ваш основен приоритет. Това ще е ако посетителите са попаднали случайно на страницата ви. В интерес на истината, повечето от тези посетители изобщо няма да са от вашата целева аудитория така или иначе.
Така че, обърнете внимание на хората, които знаят защо са на вашия сайт и не случайно са попаднали на него.

На вашата home страница акцентирайте на:

Продажбата на вашия продукт
Потенциалните ви клиенти искат да знаят едно единствено нещо – Каква ще е ползата за тях? Не трябва да ги оставяте да гадаят. Акцентирайте на предимствата на вашия продукт и на това колко е уникален. Не карайте клиентите ви сами да си вадят изводи.

Направете впечатление
За да продавате успешно продуктите си трябва не само да кажете това, което трябва да се каже, но да го изразите така, че то да докосне хората.

Изостряне на апетита.
Вашата начална страница е точно това – една начална база. Именно заради това текстът на нея трябва да подтиква посетителите да искат да прочетат и разгледат още и още. Дайте им очертания на това, какво правите на по-дълбоко ниво, както и тийзър който да ги заинтригува.

Хванете посетителите си на въдичката още на 2-рата секунда. Не чакайте до 8-мата, защото вече ще са излезли от сайта ви и ще са отишли при конкурентите ви.

Само 2 секунди за перфектната home страница!
5 (100%) 4 votes


Write a comment