Само преди няколко часа се състоя церемонията по връчване на наградите Оскар!
Така де, за уеб дизайн Още сме много развълнувани и не можем да си намерим думите и съберем мислите, с които да изразим радостта си.
Професионалното и браншово
Прочети повечеАко използвате Facebook за изграждане и налагане на вашата марка, то уверете се, че не правите някоя от тези уникални грешки!
Както знаете, Facebook главно е мястото, където се „срещаме“ с близки и не толкова близки приятели. И докато
Прочети повечеГодината е 2013. Намираме се в епохата на пренасищането. Информацията прелива от всякъде. Оцеляват само тези, които успяват да задържат вниманието на аудиторията за повече от минута. Как обаче се задържа вниманието на съвременния онлайн потребител, който е заобиколен от
Прочети повечеКогато стане дума за имейли и нюзлетъри много наши клиенти не вярват, че биха могли да провокират кой знае какъв интерес просто с разпращането на няколко информативни имейла. Истината е, че за един онлайн магазин информационния бюлетин може да има
Прочети повечеЧесто ли ви се случва да погледнете часовника си и да осъзнаете, че от няколко часа (дни) не сте мръднали от компютъра и чатите с приятел във facebook, споделяте клипчета в профила си, настроения, емот икони, мисли, чувства, снимки,
Прочети повече„Грешка, грешка обърках вратата, голяма грешка. Грешка, грешка, обърках жената.“ се пееше в една песен на Джанго Зе.
В Интернет този сценарии е по-познат като Грешка 404. А най-често срещаната реакция на средностатистическия онлайн потребител би била „Ами сега“. След
Прочети повечеГотови! Старт! Имате само няколко секунди да привлечете вниманието на потребителите към онлайн магазина си. Така че събудете се, не давайте отегчителна и ненужна информация, а бъдете полезни, а защо не и забавни?
Обикновено човек задържа вниманието си осем секунди.
Ало, чуваме ли се? Говори подполковник Ризолюбец. Искам тържествено да оповестя, че Rizn Communication Design навършва 8 години. По този повод на 1 юни в 8:00 часа българско стандартно време планира да удари един Ctrl и F5, за да изчисти
Прочети повечеЗа да погледнем реалността в очите и да осъзнаем защо метриките на нашия онлайн магазин сочат най-голям отлив на клиенти именно при процеса на поръчка, най-добре би било да се заровим в статистиката и да открием истината някъде там. А
Прочети повече